Met Team FAR trainen in Voeren

imageAfgelopen weekend hadden we een trainingsweekend met team FAR.
Locatie : Voeren.
Het prachtige Belgisch en NL Limburg. image
Zaterdagmorgen ging de wekker om 4 uur, ja om 4 uur. In het donker gingen we de vroege morgen in. Dirk had cp’s uitgezet en aan Tom de eer om ons daar te brengen. Nu had ik met een val maandag mijn bil/hamstring serieus verrekt. Het plan was om dan maar stevig door de lopen. Overleg met de fysio was vooral voorzichtig zijn. Dus besloot ik om voorzichtig te rennen. Kijken hoe het zou gaan. Dat viel eigenlijk niet tegen. Met af en toe wat stukjes wandelen werd het niet erger, eerder wat stijver. Hoe dan ook, we liepen in mooi imageLimburg en zagen de zon opkomen. Liepen uiteraard op en van het pad. Wat later overigens weer resulteerde in 7 teken! Na 27 km waren we weer bij de jeugdherberg en konden we aanschuiven voor het ontbijt.

Het was net wat gaan spetteren en toen we binnen waren kwam het met bakken uit de lucht. image
imageDus besloten we om eerst op de fiets naar de klimhal te gaan ipv in de namiddag. Na 13 km waren we al kletsnat. Maar een uurtje klimmen zorgde ervoor dat het buiten opknapte en zelfs de zon doorkwam. Prettig om weer even vertrouwd te raken met klimmateriaal.
imageVervolgens zijn we weer op de fiets gestapt en hebben we een prachtige ronde gefietst. Tom bracht ons feilloos bij de cp’s. 90 km en 1500 hoogtemeters op de mtb, een mooie tour! En wat opvallend was, mijn bil ging ik steeds minder voelen. Waarschijnlijk door de fietsbeweging werd alles opgerekt.
De rest van de avond werd besteed aan materiaal checks. Wat nemen we mee en wie heeft wat. image

Uiteraard met een lekker belgish biertje.image
Zondag was het plan om te kayakken. Terwijl het overal bewolkt was, was het in Limburg prachtig weer. Genieten, 22 km lang, op de Maas.

Ondertussen kreeg ik les in kayakken met andere peddels. Een andere manier van kayakken maar een stuk efficiënter. image
Wat een top weekend, goed getraind maar ook een heel goed gevoel. We passen prima als team bij elkaar. Open, goed gevoel voor humor waardoor we plezier hebben, Liefde voor de sport en natuur,  en toch ook allemaal met hetzelfde doel. Een mooi EK racen.
We hebben er enorm veel zin in! Maar eerst nog 3 weken naar de bergen om te werken en te trainen!

Dit bericht is geplaatst in Trainingen 2014/15. Bookmark de permalink.